Thursday, February 16, 2012

Semakin Bertambah Semakin Ingat

Assalamualaikum my beloved reader, 

Subhanallah 
Alhamdulillah
Allahu Akhbar
Sungguh aku tidak menduga betapa besar kurniaan-Mu kepadaku Ya Allah
Syukur kepada-Mu Ya Allah
Engkau telah mempermudahkan segala urusan hamba-Mu ini

Betapa luas rahmat-Mu
Betapa Engkau tidak membiarkan hamba-mu ini keseorangan
Betapa kisah dan kasihnya Engkau terhadap hamba-Mu

Ya Allah
Untuk itu aku mohon dan minta kepada-Mu
Jadikanlah aku hamba-Mu yang sentiasa mensyukuri segala nikmat yang Engkau kurniakan
Janganlah Engkau jadikan aku hamba yang kufur nikmat
Semakin bertambah nikmat-Mu semakin aku ingin sentiasa mengingati-Mu Ya Allah
Jauhilah dah hindarilah aku daripada segala sifat Mazmumah

Ya Allah
Tanamkanlah sifat Mahmudah dan nilai kasih sayang dalam diriku
Jadikanlah aku istiqamah di jalan-Mu sehingga ke akhir hayatku
Tekadkan niat ku untuk menimba ilmu 
Kerana-Mu Ya Allah
Maka jadikanlah aku bermanfaat dan berilmu kepada orang lain
Perbaikilah diriku dan akhlakku 
Ya Allah
Ampunilah hamba-Mu yang hina ini
p/s : Tahniah kepada diri sendiri kerana mencipta sejarah ini. Alhamdulillah 4.00 untuk semua subjek semester 3. Hadiah buat ibu dan ayah tercinta.Moga aku menjadi anak yang membahagiakan mereka. 
                                                                                                                      Anakmu TerSayang, 

Thank You For Reading My Entry.♥ it, Please Like.

2 orang sayang saya:

uyaitusaya said...

:") dapat rasa aura gembira tu ..:)

Nur RaFezza Fetheri said...

Alhamdulillah .. aura gembira sebab result exam. ;-)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...